onsdag 17 juli 2013

2 day is the day ..............

Somnade sent mycket sent för mig i alla fall som deckar innan elva oftast vaknade 0:530 i ett lyckorus samtalet med dig som varade i 3 timmar och 20 minuter hade nog kunnat forsätta natten lång du gör mig lycklig och tacksamast i världen är jag ha en fin dag du fina människa det skall bli en ära att lära känna dig ..........

Ja alla har vi sett så vackra filmer på tv läst i böcker osv men finns det på riktigt ??? Love at first sight , soul mate , desiny eller night n shiny armor jag tror sten hårt på alla dessa det har hänt mig en gång för så många år sen när jag träffade min finaste Lars vårt öde var bestämt innan vi föddes vi skulle träffas och ha en underbart kämpigt liv tillsammans , när du sedan dog i mina armar insåg jag på riktigt att livet var bara till låns och någon där uppe behövde dig mer än vad vi på jorden behövde dig , jag tackar dig fina Lars för att jag fick vara med dig ända till slutet du var mitt allt jag älskade djupt men vår tid var slut vår saga var över . Jag har frågat mig själv flera gånger om jag kommer att uppleva sånt här fler gånger i mitt liv eller om jag skulle kunna nöja mig med något mindre många tankar rusar igenom mitt huvud och inga svar har jag fått men att nöja sig med något mindre känns inte riktigt bra  Jag kysste i och för sig en groda mitt på munnen i Vittsjö den var i mässing hahahaha men har jag mött min Prins fortsättning följer ..........


Idag är dagen stora reportaget i Hemmets Journal fick själv tidningen förra veckan men idag släpps det i affärerna kan inte mer än tycka att det hela är lite läckert att stora tidningar som Expressen och nu denna hittade mig via min blogg tänk att en kärrig från lilla Hässleholm som skriver sina ord , sina tankar på nätet kan vara intressant att läsa om, jag har faktist nu läst en hel del bloggar och tycker själv att de alla är så mycket bättre än vad jag själv är jaja kan inte mer än tacka alla som läser mina rader det värmer i mitt hjärta skall ni veta ... Jag önskar er alla en underbar dag va rädda om er och glöm inte att vara tacksamma för det lilla som gör livet så otroligt underbart massor av kärlek & Ljus ännu mer pussar & kramar Delicia


Denna grodan är kysst 

tvåhundraniotusenett 

Inga kommentarer: