onsdag 12 juni 2013

Wonderful Wednesday

Upp och hoppa jobba jobba lite seg dag lunchen i solen så klart brun och grann lite frustrerad vill ju ut på min promenad men vågar inte riktigt min blåsa har ju tagit över min häl men med lite expert tips ifrån en kollega som springer en mil om dagen och har oxå haft många blåsor så minsann var jag ute i spåret underbar läkande kraft älskar min nya befriande hobby låren börjar bli fina var rätt mycket skinn om vi säger så efter över 30 kilo vikt nedgång hänger det en del men nu börjar det rätta till sig röven får jag nog köra mer av mina squats jaja jag skall inte klaga är nu tillbaka till 80 talet och det är helt underbart älskar mitt nya jag fy fa... vad jag är bra så är det bara tack Universum för allt underbart i mitt liv ...
Så nu har ungarna sommarlov skönt att slippa väcka , skönt att de får sovmorgon men nu betyder detta att de är hemma hela tiden och huset kommer att bli mer stökig än vad den redan är men så är det duktiga har de varit och nu mot sina nya mål .....mamma har skrivit lite  till er så här kommer det ..

Mina Barn ..
Jag är så stolt över er alla det har varit ett par jätte jobbiga år som har bestått av mycket död och trauma och vi alla har kommit ur detta och blivit starka . Att vara utan er pappa måste vara så fruktansvärt för er jag kan inte komplettera er pappa på något sätt men jag gör mitt bästa att vara en bra förebild för er älskar er massor och vet att er pappa ser ner ifrån himlen och ler ...

Hannah ..
Min först födda livet är inte enkelt ta den i hornen rusta om och visa vem som bestämmer va stark och positiv i ALLA dina tankar så skall du se att det blir lite enklare ..

Zack ..
Min vackra son som är en kopia av din far du har kämpat så hårt för att få dina betyg är så stolt över dig och Artisten väntar dig i höst ..

Joel ..
Min loppa min lilla clown du är så underbar på alla sätt och vis du kör din skateboard land och rike och älskar besöka  dina kossorna fast bonden jagar bort dig , du har lite att ta igen till hösten med det fixar du galant .

Lars ..
Min älskade ängel tack för att du har tagit så väl hand om din familj och kämpade så hårt att hålla fast vid livet , tack för att du vakar över oss finaste skydds ängel .

Mr P ..
Tack för att du finns i mitt liv  , saknar dig min älskade ses om 25 dagar xoxo Delicia 


Inga kommentarer: