onsdag 19 juni 2013

I´m a little lost ......

Vaknade denna morgon en kopp kaffe sen brast jag minsann länge sen jag grät så här hårt hade väl mycket som skulle ut antar jag jag är en tänkare och tänker lite mycket så att jag blir lite tokig , men jag är en djup/  känslig människa och har alltid varit kanske är det cherokee blodet i mina ådror som gör mig till denna person jag är vad vet jag varken lik min mamma eller pappa iväg och jobba dagen gick snabbt tack och lov är alltid glad på jobbet fast det finns ett par tanter som gör allt i sin makt att knäcka mig och ibland lyckas de bra och det skall de helst inte göra . Som sagt jag har alltid varit en känslo människa som alltid bubblar av glädje jag ger komplimanger , älskar att göra folk glada och försöker varje dag att vara positiv och tänka positiv det går jag igång på .. Efter jobbet direkt på med tränings kläder idag skall det bli nya mål har varit taggade hela dagen innan 4 ut genom dörren och 8 km blev det fy fa... vad jag är bra går mycket för att mina lår skall dra ihop sig och det har det verkligen gjort men vill vara mer fast och ha mycket muskler så klart saknar min boxning det är träning som heter duga måste vara 100 ggr bättre när jag har gått ner så mycket hade svårt att göra sitt upps och andra magövningar borde vara mycket lättare nu får kanske kolla upp det ...

Tänker lite på Lars idag kanske därför jag brast tycker att det är så tråkigt att en sån fin man skulle plågas till döds snart 3 år sen han åkte in på sjukhus vad tiden det går kan sakna mitt stabila liv innan sjukdomar , andnöd , syrgas och allt annat shit men det var oxå så många år sen så att jag knappt minns , jag får nu själv klara av allt när vi för var två därför vill jag inte bo kvar i huset , känns nu att jag vill inte be P om hjälp nu när han  kommer hem har renoverat sitt eget hus hela  sommaren fast han sa att innan han åkte att han skulle hjälpa mig .........annars finns det ju snickare kanske arga snickaren kan komma hahahahaha!!

Ha nu en bra resterande Onsdag alla fina människor massor av kärlek & ljus till er 
Saknar Anne hoppas att du mår bra med dina nya lungor finaste du tänker på dig ofta skall du veta och Hjärta Nov 2010 hoppas att du mår bra kramar till er båda <3


Inga kommentarer: