tisdag 4 juni 2013

Two hundred thousand !!!!!!!

Ännu ett mål nåddes lite mallig kan jag vara och ett bamse TACK till alla er som läser mina rader känner mig lite hedrad jag kan oxå börja dagen med att säga TACK för allt stöd jag har fått via denna blogg , jag har tömt all min panik , sorg , ångest och rädsla men har även blivit mycket skoj och roligt skrivit, ni har hjälpt mig igenom alla dessa tankar & känslor både bra och dåliga som jag har slagits med under dessa år massor av kärlek & ljus till er Tack Delicia..

Upp och hoppa ut och jogga/lunka / gå nej jag stannar under täcket lite till lite trött idag skall jobba kväll jag tar det lugnt istället kan göra det en annan dag, duscha , äta frukost och titta på vakna med the voice innan iväg till jobbet . Dagen gick snabbt tack och lov solen skiner ute och vill helst bara sitta i den men jobba måste man ju tyvärr och solade varje rast fick jag göra istället , handla efter jobbet gamarna har tömt kylen igen är det ingen botten på dessa magar här hemma hahaha blir lätt så med tonåringar de äter konstant , nu inte mycket lyfta mina vikter skall göras och inte ett smack mer ha en fortsatt bra Tisdag snart lediga igen kan ju bli bortskämd med att jobba 4 dagars vecka kram Delicia

Got you on my mind 2 day beautiful man take care my love XOXO Delicia

Inga kommentarer: