torsdag 27 juni 2013

Tankar ....

Så ja då är jag 45 år och en dag gammal hahahaha jobbar lite senare idag och jag skriver nästan alltid som bäst på morgonen många tankar som skall nu ut , P kommer hem snart jag har inte pratat med honom på hela denna resan mer än några få rader via skype gått ifrån timmar vis fysiska samtal till typ sms gör att man blir lite galen vi har ett öppet förhållande och det kan göra mig en aning frustrerade jag vill egentligen så mycket mer och nu talar jag inte om äktenskap . Jag vill vara nr 1 jag vill inte behöva fundera på vem han träffar om han träffar andra kvinnor , jag vill att en man skall bara vilja ha mig är det så jävla lustigt har ju levt i ett par förhållande hela mitt liv så detta är ju nytt för mig trodde att jag skulle reda av det men tror inte att jag fixar det eller jag vet . Min Lars dyrkade marken jag gick på så att jag är van vid att vara någons allt och skall inte nöja mig med att vara 2:a eller 3:a på någons lista  Jag förtjänar allt och lite till jag är en bra kvinna full av liv och med mycket kärlek att ge , jag är ju ett kap fan ta mig och förtjänar bara det bästa over and out D

Inga kommentarer: