tisdag 11 juni 2013

So what I´m still a ROCKSTAR ....

Upp och hoppa jobba jobba livs hela dagen skönt när dagen var slut , på väg hem såg jag jätte moln shit jag som skulle ut och motionera hade planerat hela dagen måste ut rensa mina tankar enda som hjälper min nya egen terapi slutar kl 15.45 jag hemma påklädd och på väg kl 16.00 lite impad av mig själv gick snabbt från ovädret blev bara 4,5 km idag min blåsa jävlades fast compeed inköptes får ta en längre runda imorgon kanske . Känner mig lite nere varför vet jag inte fan har inte varit nere på länge men dessa sista veckor utan honom har varit tunga därför är dessa snabba promenader men min Pink i öronen så bra för mig, jag har en inre styrka som är starkare än någonsin gillar inte att vara lite ostabil vissa dagar men det är man kanske ??? kan ju kanske inte vara på topp alltid ?? eller kan man ??? Nya skor måste köpas i alla fall dessa är utslitna fast de ser nya ut men har gått i dem i 2 år och större delen av den tiden vägde jag en del kilo mer . Hotell skall bokas Göteborg den 29/6 vann ju biljetter igår kunde det bli bättre måste minsann hitta ett hotell med badkar jag skall bara skumbad och dricka champange har ju mycket att fira ett helt nytt liv tackar Universum varje dag är så fruktansvärt tacksam för allt ...

Love you my darling Mr P 26 days to go 
undrar om jag hinner hem ??



hittade solen 

ego bild 

aj aj aj !!!!

Inga kommentarer: