torsdag 6 juni 2013

National dagen eller bara en ledig dag .......

Uppe tidigt underbart men hade varit ännu mer underbart att vakna med min underbara bredvid mig men men snart så längtar som attan och då får jag ju få dagarna att gå förbi ser att det är inte bara jag som vaknar ap tidigt på en ledig dag facebook uppdateringar trillar in en efter en , en stark kopp kaffe som chockar igång kroppen lite snack med Gud sen på med musiken jag kan inte klaga livet är underbart Tack Gud , Jesus , Universum för den vardags lyxen jag har ....Tänker mer och mer på att sälja mitt hus vet bara inte riktigt vart jag skall börja sålt lite saker som bara fanns här och mycket mer finns det har ju bott här i över 20 år så gott om skit finns det är en sak som är säker ... Nu skall denna brud på en power walk återkommer strax .......................................................

Så ja 42 minuter crazy powerwalk hade folk sett mig så hade de nog kontaktat polisen hahaha jag går , springer sen kan det bli en galen dans där emellan jag kan ju inte hjälpa det hör jag musik måste jag bara skaka rumpa ett härligt fel på mig och jag bryr mig inte heller om det händer på maxi eller i skogen alla borde prova detta hahaha ett gott skatt kan man få i alla fall och bara det är så läkande på alla sätt kärlek & ljus pussar & kramar Delicia 

I love you sweet beautiful man 29 days <3 XOXO Delicia

Like what I see !!

Bada ??

210 cm lång 

Streching !!

Vackert 

Inga kommentarer: