lördag 8 juni 2013

Madde & Chris Wedding day ......

Kl 6 dax och vakna lite på planeringen idag soptipp , klippa gräsmatta , trimma med nya maskinen och hade varit kul om vi kunde fixa kant runt om nya planerade bambu plantage hahaha sen givetvis Prinsess Bröllop gråta lite och känna all kärlek genom tvn minns Viktorias & Daniels bröllop låg klistrad och tittade på den hela dagen grät och höll min Lars hand och trodde aldrig att det skulle vara så nära slutet av hans liv som det var . Solen fanns inte på plats i morse hoppas nu att den kommer fram idag men ser nu hur den försöker titta igenom molnen blir ju lite beroende av detta underbara väder vi har haft vill att det skall stanna kvar ...

Har lite tränings värk sprang lite mer igår än vad jag bruka göra jag springer ju inte långt kanske en minut sen går snabbt sen springa en minut till lite intervall musiken högt högt i mina öron rensar de tankar som inte skall vara i min hjärna , kan ju inte låta bli att tänka det kommer ju automatiskt och vissa tankar kan rent av fördärva tufft att få väck de jävlarna ibland ... Vill bara ha fina tankar och positiv energi runt om mig älskar den frid det ger och det lugn den framkallar mer sånt tack . 
Mr P´s pappa fyller år idag bamse grattis till dig hoppas att du får en underbar dag.

29 days to go sweet man you are missed take care over there XoXo Delicia

8/6-2013

Inga kommentarer: