söndag 30 juni 2013

Lovely Gothenburg !!!

Denna staden älskar jag mer än någon stad i hela Sverige här hade jag kunnat bo fast denna staden är staden min älskade man dog . Det är 2,5 år sen han flögs hit och kopplades till ECMO som höll honom i liv innan transplantation och ett par veckor efter en fruktansvärt jobbig tid i mitt liv som jag aldrig vill uppleva igen men kan ändå känna en enorm kärlek för all underbar vård och de fina människor som kom in i vårt liv tack underbara Sahlgrenska sjukhus att ni valde oss och gav oss en ny chans ni kommer att finnas i vårt hjärta resten av vårt liv ......... Jag vi kom till denna underbara stad igår regnade som attan kallt var inte särskilt sugen att sitta ute och gå på konsert men vi gav det ett försök god mat och dricka molnen hängde tungt över staden sen brakade loss regnade som aldrig förr hagel oxå vi frös ihjäl men lyssnade tappert på fina Plura så bra han är men vi får lyssna på honom en annan gång gick med snabba steg tillbaka till hotellet och kröp under täcket igen undrar och jag kommer någonsin bli varm igen ??? Lite vin bada badkar nötten sen somnade minsann båda Åsa och jag vi har ett jätte fint rum lyxigt på alla sätt detta är mys på hög nivå att bo på hotell och bara va hmmmm me like ...
Hotell frukost så gott nu mys sen ner igen och ta en brunch innan Nordstan innan hemgång livet är bra kan inte klaga ...........

My darling P no matter what happens no matter where life takes us , you will always have a place in my heart .........xoxo D
Inbjudande 


Mini bar med mega priser ..

Mmmmmmm!

Gott vin & Sällskap 

På G !!!

Hotell Frukost 
Undertäcket Brrrrrrr....

Inga kommentarer: