fredag 7 juni 2013

Klämdag , komp och solen underbart !!

Upp och hoppa jobba halv dag skönt en dag som denna direkt ut i solen pallade bara med en timme riktigt brun e jag nu fräscht härligt förra sommaren regnade och var skit väder får bara hoppas att detta håller i sig skall chilla lite framför min dator innan jag går ut på runda en kollega har fixat min runkeeper så nu skall allt registreras ordentligt hoppas jag lite irriterande när jag vill bokföra mina träningar. 

Igår var jag på kaffe rep hela dagen började hos Åsa sen mot Höör hos svärmor sen avslut hos Susanne en vän som jag inte har träffat på mer än 20 år hon bor oxå i Höör så svängde inom och det kommer att ske igen , hemma hos Åsa fick jag syn på en bild av mig endast 7 månader sen jag tappade hakan så mycket som har hänt med mig på denna tiden hade just börjat träffa P började komma till ytan efter Lars död och ja jag är samma kvinna men med 100 gånger mer självkänsla och jag vill inte tillbaka till den tiden då jag hatade vad jag så i spegeln är så tacksam för mitt nya friska liv roligare att röra sig och längtar nästan till att träna ja ni läste rätt .....

Lite dämpad idag därför måste ut rensa mina tankar dansa lite med Pink och få ny energi jag är en extrem oftast lycklig person men även jag har mina dagar saknaden efter min P är mer än vad jag trodde att det skulle bli fast jag vet att han kommer tillbaka så är dagarna tills vi ses igen långa vissa dagar går snabbare än andra tack gode gud för det ................

Missing you my Mr P counting the days untill I see you again .....
be4 and after

kaffe , komp & solen 

Härligt 

Inga kommentarer: