lördag 1 juni 2013

June 1st ...........

Underbart vacker morgon solen skiner och inget planerat idag skall strax på en powerwalk hade jag tänkt min tränings värk är borta så det skall lyftas skrot och tvättas högen har vuxit som attan denna veckan sen sola så klart lite energi ifrån moder jord bästa medicin för själen , 5 veckor till av saknad hur skall detta nu gå ???? längtan efter denna underbara man är otrolig våra samtal , härliga kramar ,  mjuka kyssar underbart sällskap ja du Mr P du har allt denna kvinnan behöver du kom så lägligt in i mitt liv och berörde mig djupt och jag saknar som bara den mitt hjärta är full av kärlek och min kropp bubblar av glädje tack för att du finns underbara vackra man jag älskar dig från topp till tå .....................
Jätte trevlig afterwork goda drinkar fantastisk mat och det bästa sällskap regnade lite men sen tittade solen fram igen härlig avslut på dagen ...
Jag är så lyckligt lottad att ha så mycket fina människor i mitt liv så tacksam varje dag tack tack tack universum för allt vackert i mitt liv ....

Börjar varje dag att tacka för det jag har kommer till jobbet och är glad fattar fortfarande inte varför jag har sån motstånd hos ett fåtal människor som försöker att slå ner mig och fördärva min lycka vad har ni för problem kan jag undra ??? Jag sköter mig och har alltid gjort så varför ??? Sluta med det kan jag nu bara skriva ni kommer INTE att lyckas jag är starkare än ni är gå i mina skor en dag sjung när en bra låt kommer på radion och varför inte dansa lite i packen det är det lilla lilla som gör livet så mycket enklare att leva så försök med det så skall ni se att det negativa inom er kommer att försvinna ... för om man sprider positivt energi så attraherar man lika mycket .... Ha en underbar Lördag massor av kärlek & ljus , puss & kram Delicia
Vinst i vin lotteriet ...

Tack du är underbar ...

Svalkande 

Mumms !!

Avslutar med Kaffe Carlsson 

Nya vinglas 

Inga kommentarer: