måndag 3 juni 2013

3/6- 1995

Idag skulle min älskade Mr P komma hem men så blev det ju inte tyvärr längtat som en tok brud men får nu längta lite till tomheten är enorm kan jag bara säga jaja tur att man kan växla lite ord på Skype de dagar jag hör något ifrån honom är helt underbara hoppas att denna månad går snabbt , midsommar redan planerat hos Anton & Marie känns lite skönt faktist att vara lite uppbokad tack för att ni tänkte på oss ..
För 18 år sen idag gifte vi oss minns det som en fantastiskt dag och det var döden som skildes oss åt tack Lars för dessa år jag är en lyckligt lottad tjej som var älskad av dig i över 20 år hoppas att du har det bra vart du är du kan i alla fall andas och har inte längre ont , vi har det bra fast det var många många månader av smärta och ångest har vi alla rest oss och kan minnas dig med glädje du var en enastående man & pappa tack för att du har funnits i våra liv XOXO Delicia, Hannah, Zack & Joel ..
Jag skall nu betala mina räkningar glömde bort det i helgen , laga lite mat sen lyfta mina vikter har blivit en kul vana behövs ju inte så mycket för att det skall synas och det tycker jag är skoj ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...

Härligt att vara kär..
Men när han är borta så länge och har boende där nere, får/kan du inte åka ner till honom då eller funkar inte det?

Har också gjort en GBP, visst är det härligt när livet återvänder.
Man fick ett liv vid 46års åldern också.

MVH /Karin

Anonym sa...

clarice66@hotmail.com

Karin.. :)