torsdag 16 maj 2013

Wonderful day !!!

Uppe kl fem lyfta min vikter armar och axlar nice med tränings värk borde kanske ta lite mage och ben oxå men det fick räcka morgon kaffe lite snack med Gud , Jesus & Universum trevligt samtal som vanligt duscha sen iväg till jobbet 7,5 timme susar förbi tackar vi för . Chattade med min vackra P igår kväll tänk vad lite det behövs att vara lyckligare än lycklig åh vad jag saknar dig finaste P nedräkningen har nu börjat skype är ett utmärkt sätt att hålla kontakten varför har jag inte haft detta innan skaffade det när jag först träffade P i Oktober barnen fick hjälpa sin mamma är nu glad att detta finns <3<3<3<3<3<3 
Lite taggad för morgondagens party kan jag säga party väskan skall packas med allt som kan behövas vi kommer ha skit skoj kan jag säga vi på DA vet verkligen hur man festar trevligt att de ordnar sånt här för att vi är ett härligt gäng som trivs bra tillsammans synd bara att P missar detta men men har fixat en annan date så Sara get your party shoes on tomorrow längtar................


"I love the way you make me feel , I love your smile when you come through my front door  , I love your sweet laugh, your kindness, your intelligence , I love you just the way you are"  


Just a some words I wrote down while thinking of you , thanx for beeing in my life sweet man you are missed very much 

Ha en underbar resterande Torsdag alla underbara glöm Inte att vara tacksamma för det lilla vackra i vardagen livet blir lite enklare att leva då kärlek & ljus Delicia 

Inga kommentarer: