tisdag 21 maj 2013

The Siesta Festival is Canceled =(

Vart tog min energi vägen är det någon som vet ???? inte jag heller mot jobbet plocka , plocka runt runt i min ekorre hjul plockar läkemedel åt svenska folket så tråkigt måtte jag hitta ett annat jobb snart fast jag bruka kunna hålla humöret uppe med att sjunga när det kommer en bra låt på radion och tack gode gud att vi har radio på jobbet .....känns ibland att jag skänker  så mycket  energi till allt och alla att jag ibland kan glömma att spara lite till mig själv och idag behöver jag verkligen lite energi tommare än tom jag tar tacksam emot lite om det finns någon som har något över ... Siesta Festivalen har ställts in idag fy bubblan så tråkigt kan jag verkligen skriva det enda roliga som Hässleholm har kommer att bli mycket tomt kan jag verkligen säga hoppas att de kommer igen till nästa år ....   

Imorgon avgörs min tävling på Vulkan förlag jag hoppas och ber med HELA mitt hjärta att jag vinner första pris är 10 000 kr för att kunna publicera en bok , detta hade varit en underbar vinst att publicera bloggen har jag haft i tankarna länge nu så snälla , snälla Vulkan välj MIG .................
Jag beställde lite skateboards på nätet tänkte kul att se om de gick att sälja och som smör har de gått så beställa fler kommer jag att göra kul grej och de var så söta och färgglada blir lite lycklig av att titta på dem 
Nu skall inte mycket göra lyfta lite vikter kul att det börjar att synas och mer skall det bli ha en bra kväll alla kärlek & ljus Delicia 

Inga kommentarer: