måndag 13 maj 2013

The Secret !!!!

Nej jag är inte galen jag vet att måndagar brukar vara den värsta dagen på hela veckan men denna måndag blev ju helt underbar inte alls som jag hade väntat mig myser på hög nivå fortfarande Mmmmmmmmm!!!!!
Plocka plocka livs hela dagen sen packa lite läkemedel dagen gick ju snabbt så glad för detta tycker att jobbet är lite vrål tråkigt just nu hoppas bara att universum har något att planerat för mig i framtiden vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor men det gäller att mitt sinne är öppen och kunna se när det dyker upp något min väg såg en dokumentär igår kväll det var ju P´s mamma som gav mig tipset om en bok som hette The Secret jag nappade direkt läste en liten tunn bok om det som hon skickade med mig hem igår och sen hittade jag minsann en dokumentär på nätet helt fascinerande måste se den en gång till idag så att jag inte missar något detta är min resa är jag helt övertygande om och första klass skall jag åka . Jag är så tacksam för allt vackert som händer i mitt liv min kärlek till P kom så underbart lägligt tänk att man kan känna så här njuter varje dag , timme och sekund , mina fina barn , mitt hus , min stabilitet , min mentalitet , min hälsa , mitt liv jag kan för första gången i mitt liv säga att jag älskar mig själv jag är en en enastående person som har så mycket kärlek och glädje att ge ... Tack universum för allt ..

My Dear Mr P I thank you for making my day I love you and miss you so very much can´t wait until we meet again yours sincerely Delicia 
If the sky would fall I´d survive it all because of you <3<3<3<3<3<3 

Inga kommentarer: