lördag 11 maj 2013

Sangria Oh lala !!

Just vaknat inte lika pigg som jag bruka vara ont i huvudet whiskey röst och mycket trött men oj vilken kväll super skoj är allt jag kan säga träffade massor av intressanta personer , lyssnade på underbara Dimestore Junkies och livet lekte på alla sätt var inte hemma förrän närmre 1 . Vrål mysig träff uppe hos Åsa så att vi kom igång musiken på hög nivå och minsann lite tjej dans i vardagsrummet hahahaha!! måste ju erkänna att vi galna kvinnor vet verkligen hur man rockar , sangria en dryck som aldrig intagits innan kommer definitivt drickas igen slank ner som saft kanske därför mitt mående idag nästa party måste mer vatten intages . En ny dag har nu börjat hade mycket måsten på min lista vi får se vilka som blir avbokade idag antar inte mycket som det känns nu men en sak är bestående varje dag vi är ifrån varandra jag saknar dig min vackra P nu bara 3 veckor kvar underbara man som har kommit i mitt liv och verkligen rustat om min värld .. Ha nu en underbara Lördag alla underbara massor av kärlek & ljus och glöm nu inte att vara tacksamma för det lilla som gör livet så underbart // D 

Miss you sweetheart 
Du vackra kvinna 


Grann Basist 




one slice and some sangria 

balkong häng 

Anna

Åsa 

new tattoo 

Inga kommentarer: