torsdag 9 maj 2013

Ledig dag !!

Tyst i hela huset och det kommer det att vara i flera timmar till ledig idag så skönt detta kan man vänja sig vid så tråkigt att man måste spendera sitt liv på en arbetsplats som inte ger mig något i utbyte enda bra med min arbetsplats är mina fina kollegor . Så nu är dagen inne skall fotografera alla kläder som bara ligger till ingen nytta och jag har så jätte mycket som bara ligger i stora kassar bort skall det ....................... sen klippa min moss matta och tvätta så klart på schemat kanske ligga till och med och sola en stund kroppen ser ju mycket fräschare ut med lite färg och lite strålar ger mig så mycket energi .. Jag saknar min kärlek men får nog vänja mig vid att han är borta till hösten skall han vidare till varmare klimat och ensam igen kommer jag att vara vet inte riktigt hur jag kommer att hantera detta kanske då tar sagan slut ?? men mest av allt önskar jag att han stannade  denna vackra man har hjälpt mig öppna en sida av mig själv som jag visste fanns men fick inte fram henne , att få äran till att känna kärlek igen är jag så tacksam för när Lars dog trodde jag aldrig att det kunde vara möjligt så detta är så fantastiskt underbart vackert att kunna känna dessa vackra känslor av kärlek .. Jag älskar dig min vackra P det du har plockat fram i mig kommer jag vara tacksam över i resten av mitt liv jag trivs så fullkomligt i din närvaro låt mig visa dig att det är inte farligt stanna min underbara , ser nu att våra vägar skulle mötas tror inte att sagan är slut ännu vi har en del kvar att ge varandra xoxo Delicia



Inga kommentarer: