onsdag 22 maj 2013

I hope and pray that I win !!!!

Upp och hoppa en ny dag kändes lite bättre i morse när jag vaknade igår var jag tom och lite nere vilket e inte likt mig alls , Idag avgörs tävlingen på Vulkan förlag & tidningen Mamma hoppas och ber att de väljer mig jag förtjänar banne mig detta så det så kan nog inte skriva mer om detta mer än att detta hade varit så otroligt underbart att vinna så snälla snälla Jury Pick me !!!!!!  Hela dagen på livs dagen gick ganska snabbt men var ju på möte nästan en timme så där försvann lite av arbetsdagen oxå i och för sig ... Bara 3000 besökare till sen är bloggen uppe i 200 000 besökare helt otroligt underbart att det finns folk som vill läsa om mig och min vardag känner mig lite hedrad och mycket berörd att ni följer mig så dela gärna så att det visas till fler , väntar på att min intervju skall komma i Hemmets Journal det var ju jätte länge sen de intervjuade mig någon gång i Januari tror jag att det var för att jag var sjukskriven efter min op minns jag mycket på gång nu hoppas jag på detta skall oxå publiceras. Jag saknar min Mr P har inte hört ifrån honom på en vecka känner mig lite vilsen utan honom minsann och längtar som bara den att hamna i hans goa famn igen xoxo 

I Miss You My Darling Mr P <3 These Weeks Without You Have Been Very Lonely Take Care My Love Yours Truly D

Sötaste ett åring 
Happy Happy Birthday 2 you Sweet Ludvig !!!!!!!

Inga kommentarer: