lördag 18 maj 2013

Heja Robin !!!!



Vaknade vid 8 i morse efter en lugn kväll massor av go mat , cider och härliga kollegor disk jockeyn döptes till DJ beige hade svårt att få folket uppe på dans golvet jag undrar varför hahahahaha !!! men lite dans blev det och det var ju skoj såg det som en sumba pass taxi hem och så gott det var att komma hem , helgerna utan P är svårare än jag trodde lite galet jag klarade mig ensam när Lars han dog visst var det extremt jobbigt men efter åren gick blev det en vana av att vara ensam och att få äran att träffa en person efter så många års av ensamhet blev snabbt till en ny vana en underbar vacker vana som jag har saknat dessa veckor som han har varit borta . P har fått min själ att le konstant i ett lyckorus vi har otroligt trevligt tillsammans och jag är så enormt tacksam för att denna person kom in i mitt liv nu inte många veckor kvar till jag är i hans famn igen <3<3<3<3<3<3 

Idag skall jag slita ut mina ungdomar i trädgården måste verkligen göra vid där vi röjde förra sommaren ser att det hemska ogräs har vuxit som attan och idag skall den bort markmatta skall på plats så att det inte har en chans att gro måste oxå hitta bark till ett billigt pris att täcka detta stora partiet får snoka lite grannen kanske kunde fixa . Melodi festival dag inte min grej och har aldrig varit fast musik är ett MÅSTE i mitt liv Lars älskade Melodi festvalen jag höll mig alltid i ett annat rum och kollade på film eller något men ikväll skall vi titta på Robin och hålla tummarna hårt att killen tar sig enda fram till vinst ...Önskar alla en underbar dag fylld av massor av kärlek & ljus 










Inga kommentarer: