tisdag 30 april 2013

Valborg !!!

Upp och hoppa jobba jobba sjukhus plock och pack och till och med lite övertid på detta , stora ungdomar iväg på fest och bara jag och Joel hemma han sitter ju på sitt rum så jag är i princip ensam men men det gör inget kan vara gott att varva ner och kolla på en go film kanske ... Jag har ett problem som jag måste verkligen ta tag i och tycker att det är lite märkligt att jag har börjat göra detta mer och mer du jävla ovana och det heter RÖKNING !!! jag har nog kommit underfund med att det är mycket substitut för maten som inte är som ett tröst längre bytt ut ett missbruk mot ett annat helt galet och nu minsann skall jag ge detta ett jätte försök att strunta i detta skit jag har mitt snus så jag vet inte varför ???????  
Jag hoppar över att fira valborg känns lite som en dag man kan skippa hinner ju somna innan de tänder på elden jaja bara jag som tycker så kanske .. Jag saknar min P galet mycket mycket annorlunda när jag vet att han inte finns i Höör kan inte bara köra inom på coffee & kisses , Miss you  my sweet P hugs & kisses D

Inga kommentarer: