tisdag 23 april 2013

Tradiga Tisdag !!

Jobba kväll det gick bra snabbare än vad jag trodde och nu ligger jag frusen under täcket fullt på pälsad kan ju tro att det är vinter ute men men får kanske vänja mig  underhuds fettet har ju värmt kärringen länge nu 30 kilo mindre fryser jag nästan alltid hahahaha !! det kan jag ta trivs väldigt bra med min nya kropp skall jag säga helt otroligt snabbt har det gått och helt nytt garderob behöver jag nu härligt . Läste långt tillbaka i min blogg ikväll vet inte riktigt varför kan knappast inte fatta att vi har gått igenom detta helvete känns som om det var 200 år sen vi väntade förtvivlat på dessa organ 85 dagar på prio 1 i Sverige prio 2 i Norden och ca 14 dagar på prio 1 Norden listan så grymma dagar och jag kämpade med näbbar och klor att hålla mig ovanför vatten ytan och nu efter åt kan jag säga fruktansvärd / fantastiskt resa som jag ej vill göra om men evigt tacksam att vi fick äran att få dessa två organ ja blandade känslor denna resan har givit oss men nu skönt att den är över , jag har repat mig mycket terapi och järnvilja har gjort att jag står stadigt idag .. och det är jag tacksam för . Imorgon åker min underbara han har inte ens lämnat landet och jag saknar redan .. Love you darling P ...
Nej nu tv sen sova gott ha en go resterande tisdag alla kärlek & ljus D

Hej min ängel ja jag kan inte fatta vilken jäkla resa du gjorde för att leva vidare med din familj vilken hjälte du är Lars men är nu glad kan jag säga att du slipper att plågas mer och du kan nu andas tack för att du kämpade så tappert och att du gav mig all din kärlek i över 20 år ha det bäst min ängel xoxo Delicia


Inga kommentarer: