onsdag 24 april 2013

Onsdag !!!

Dagen som Mr P åker mysko tomhet inombords men mys meddelande ifrån honom imorse fick hjärtat att le , nu skall jag fixa dessa veckor utan min vackra vilket jag gör men sakna så in i attan kommer jag verkligen att göra så lätt det är att vänja sig vid en annan persons sällskap . Minns min första date med P trevlig stund men tänkte inte att det skulle bli mer men minsann vad livet hade tänkt annorlunda och det är jag ju så glad för härligt , underbara månader har vi haft och fortsättning följer i Juni när han kommer hem längtar tills dess ..........
På jobbet utbildning på sjukhus plock tjejen har ju plockat detta innan för många år sen så det var i princip att fräscha till minnet lite och hon var självgående nästan direkt jag själv lite plock och pack sen var det minsann dax att gå hem hade planerat en tur på stan men orkade minsann inte med det gick hem och la mig en stund så hemskt trött däckade direkt sov en timme upp och laga middag nu bara chilla framför tvn tills jag däckar igen ha en fortsatt bra Onsdag kärlek & ljus D

Inga kommentarer: