måndag 1 april 2013

Monday Morning !!

Igår lämnade vi Joel i Osby han skulle träffa en vän och spela med efter det körde vi inom Larsvägen och hälsade på bästa vännerna , när jag kom hem betalade jag alla mina räkningar och det sved en del men det måste göras tittade på Bangkok Hilton tills jag däckade och fortsatte där jag slutade imorse mycket bra film som kan ses flera gånger om idag planeras Rock of Ages men innan dess köra och hälsa på en kompis i Älmhult innan jag skall hämta  hem Joel det skall bli super skoj jag har inte sett henne sen i October då var jag på middag och bodde på hotell med min P tänk vad tiden går och hur underbart det har blivit . Mr P fick akut åka hem i lördags men blev själv sjuk stackarn vi får fortsätta vår träff nästa helg och då kommer denna veckan vara jäääääte lång  längtar ju redan nu efter finaste.
Nu vill jag önska alla er en underbar Måndag njut av fina vädret va rädda o varandra kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: