lördag 13 april 2013

I think of you ............

Så ja vaken kl 05:00 tyst i hela huset brygga lite kaffe mata katterna och njuter av min tid med universum första tvätten redan klar och snart börja städa efter veckans stök , lyssnar på Rodriguez och gillar läget min kärlek kommer idag och jag kan bara le och vara lycklig som bara jag kan .. Igår kväll var det tjej träff hemma hos Jenny god mat och trevligt sällskap vi har det så kul ihop så tacksam jag är för alla mina fina vänner och det är verkligen mina arbetskollegor som gör att man pallar ta sig till jobbet varje dag så tack för att ni finns i mitt liv ni har stöttat mig i alla lägen och höll mig uppe när min Lars var sjuk och lämnade jorden. Och detta gäller egentligen alla mina vänner som jag har runt om mig även mina blogg vänner tack för att ni finns och har funnits när livet verkligen sugit musten ur en jag är lyckligt lottat tack från hela mitt hjärta ... ha nu en underbar helg alla mina vackra vänner kärlek & ljus till er alla ..

Lite ego bild 

Inga kommentarer: