söndag 7 april 2013

Friday , Saturday and Sunday !!!!

Härligt leende om läpparna haft en underbar helg med min underbara började Fredagen med go mat och dryck på Harrys med fina vänner alla beställde vi fish n chips vansiningt gott slank detta ner P och jag delade på en tallrik och varsin öl jag beställde en Hoegaarden och han en Guinness trevlig kväll en promenad hem hand i hand vad mer kan jag önska mig Hmmmmm inget !!!!!!, Igår sågade vi sönder en bänk så att den passar på längden i Joels rum gick till stan köpte bröd på konditoriet och en lång promenad hem lagade en god middag sen bara va njuter varje sekund får nästan nypa mig själv händer detta mig ??? film och mer mys på planering ....Söndag idag frukost med love sen skall han hemmåt äntligen har han fått sålt sin husbil och nu skall jag helst ta denna goa energi jag har i min kropp och börja kasta allt jag inte behöver fylla sopsäck efter sopsäck av allt som tyngder ner mig måste börja röja i allt skit här hemma jag har så mycket kläder som inte används otroligt skulle kunna klä en by i Afrika så är det någon som behöver kläder eller känner någon som behöver kläder snälla säg bara till har hur mycket som helst orkar inte sälja gör hellre någon lycklig av att skänka det .. Ha en fantastiskt Söndag alla underbara kärlek & ljus xoxo Delicia





Love you Darling <3 

Inga kommentarer: