fredag 12 april 2013

05:30 a Friday morning ................

Vaknade en stund sen men där emot somnade jag jätte tidigt min hjärna är alltid full av tankar på morgonen min själ är lycklig och mitt hjärta bultar av kärlek jag måste nog vara den lyckligaste kvinna på jorden jag har det så bra och är evigt tacksam för alla dessa underbara känslor . Jag har haft en underbar man som har dyrkat marken jag gick på behandlat mig med all respect och 20 år och 2 barn fick jag med denna fina man livet bestämde att ta tillbaka honom och en mycket smärtsam tid hade jag framför mig flera år fram över , jag repade mig efter mycket om och men och nu en ny vacker man som har kommit min väg och visat mig att man kan vara lycklig igen vilket jag själv trodde inte skulle kunna var möjlig ....... Vi träffas bara om helgerna och intensiva träffar blir det längtan efter honom är obeskrivlig vill bara vistas i hans famn 4 ever jag vill så mycket men får bromsas för att inte skrämma bort denna underbara . I love you so my beautiful Mr.P you came in to my life and sweept me of my feet , you make me feel like I have never felt before and I cherish the moments with you thank you so very much for just being you xoxo Delicia ..

Snart blir det jobb 7,5 timme innan det blir helg på riktigt träff med tjejerna ikväll skall inte dricka går på penicilin men det gör inget och när jag vaknar imorgon väntas en ny spännande träff med min vackra längtar som attan , Ha nu en underbar Fredag va tacksam för allt ni har kärlek & ljus D

Inga kommentarer: