tisdag 12 mars 2013

Wonderful day !!!



Vaknade tidigt fast jag skulle jobba kväll och arbets dagen gick så otroligt snabbt så skönt efter jobbet katta tvätt byta om och mot kultur huset föreläsning med sång , musik och en massa underbara personligheter , jag har inte gråtit på länge för min Lars men ikväll sattes kranen på och saknaden efter min Lars kom fram en stund fast jag är så otroligt lycklig för att jag har min finaste Mr P . Så tack Karin för att du sålde biljetten till mig och hoppas att syrran din kryar på sig TACK Erik Ståhl underbara vackra man jag ber och hoppas att du får ett långt underbart liv kärlek & ljus till dig <3  Tack fina vackra Anna Hertzman för denna vackra låt du sjöng som satte på denna kran av gråt som jag hade inom mig och Tack Dennis Camitz för dina jätte fina låtar en underbar kväll har jag haft Tack än en gång alla involverade mitt hjärta är full av kärlek och tacksamhet för livet puss & kram alla underbara människor ha en resterande av denna dagen och kom ihåg va tacksamma för det lilla ni har <3<3<3<3


HELGENS LUFTGEVÄR SKJUTNING 
My love <3 

















     Kvällens Föreställning !!! hej@erikstahl.se
Erik Ståhl i söta Sperman underwear !!




Dennis Camitz 

Inga kommentarer: