fredag 1 mars 2013

Wine Lottery

Fredag äntligen kommen jag älskar denna dagen som attan lycklig hela dagen plock & pack sjukhus och på lunch rasten var det vin lotteri fick låna en flaska av en kollega hade ju glömt detta och jisses jag kom 2a och det innebär 6 flaskor minus 1 som jag lånade så 5 flaskor nu till min samling och det skall INTE mina ungdomar få låna för att man får ju inte tillbaka dem !!!! dagen på jobbet försvann gött så nu välkomnar jag underbara helg . Imorgon blir det tippen kasta en massa skit som inte behövs gott att rensa och nu skall jag försöka kasta hur mycket som rensa hus blir som att rensa själen och imorgon kommer min underbara att hjälpa mig längtar så efter denna mannen shit jag vill vara med honom alltid bubblar i kroppen bara jag tänker på honom tack för att du finns Mr beautiful P .........<3<3<3 

Hej min finaste ängel i himlen idag är det 2 år sen vi begravde dig minns dagen som igår du hade en mycket vacker begravning och Pebbles sjöng så vackert det var både en fin och jobbig dag hoppas att du har det bra i himlen min fina du är saknad här på jorden xoxo Delicia..

Ha en fortsatt underbar Fredag alla underbara människor kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: