fredag 8 mars 2013

TGIF .......................!!

Underbara Fredag som snart är slut förvisso men den har varit underbar alltid lycklig denna dagen livs nästan hela dagen sen lite läkemedel och ingen övertid helt underbart efter jobbet till Apoteket hämta min dyra spiral shit vad det skall kosta men fler ungar vill jag inte ha så då får man investera i denna lilla plast bit inom HM tänkte mig en ny bh de jag har är jätte stora så brösten trillar ut men jag skall inte klaga gillar mina mindre ( hängiga ) pattar haha ja jag hänger en del men det fixar väll sig så småningom och snart skall man väll orka träna , träffade Lisette och Toini på stan en snabb fika det var inte igår kul att vara lite social sen till bolaget lite billig vin & cider till ost brickan som planeras tills imorgon och sist mot Netto handlade massor nu är det lite fullt i min kyl igen som har gapat tomt ett par dagar nu skall inget mer göras mer än lyssna på spotify och lapp toppa lite sen skönhets sömn och när jag vaknar imorgon kommer min underbara , vackra Mr P hur bra kan livet vara på en skala 1 - 10 ja vad skall vi säga 100 !!!!! hahahaha . Så alla underbara människor ha en fantastiskt resterande Fredag massor av kärlek & ljus Delicia

Bild: Happy International Women's Day!!

Inga kommentarer: