lördag 16 mars 2013

Saturday lovely day !!

Så ja hade tänkt att sova länge men nej då upp kl 05.30 jaja sova kan jag göra när jag blir gammal idag är ingen vanlig dag idag är date dag min kärlek kommer vid middag och innan dess skall jag krypa ur min goa säng städa lilla stökiga hus så att resterande av helgen kan vara enbart mys ... Jag är så lyckligt lottad och som Arja sjunger jag vill tacka livet som har gett mig så mycket det har det verkligen så underbart fast livet valde att jag skulle leva utan min Lars så fick jag låna honom i över 20 år jag har blivit en enastående person om man nu får säga så om sig själv och det får man så klart . Mr P har öppnat mina ögon ännu mer och jag njuter för fullt av varje möte jag får med denna lika enastående man som får mig att känna mig som en tonåring i hans närvaro .. Nej upp och hoppa och fixa lite ha en fantastiskt underbar helg alla mina vackra vänner / läsare kärlek & ljus Delicia


skall ner till stan i efter middag och kolla in stans stolthet

Inga kommentarer: