onsdag 13 mars 2013

Mitt i veckan !!

Börja jobba en halv timme tidigare och jobba över en halv timme så en timme sammanlagt idag blev det fick lite panik att lämna mina kollegor men hade ju en date i Höör som bestämdes innan och coffee n kisses ville jag ju inte skjuta upp trött som jag är somnade jag hos min finaste men hann ju med en del pussar och en kopp kaffe och macka ja hur underbart som helst att bara vara i hans närvaro jisses vad jag kommer att sakna denna man när han lämnar Sverige men det tänker jag inte på nu skall endast njuta av varje sekund som vi får tillsammans .... nu bara ta det lugnt snart sova igen och se fram emot en ny härlig underbar dag imorgon massor av kärlek & ljus till er ........


Hej min ängel jag saknar din närvaro innan har jag kunnat känna att du var med mig överallt och har inte känt dig på länge men du kanske tycker att Mr P tar hand om mig nu jag vet inte , Jag älskar dig min Lars ha det bäst i himlen 


 lyssna på denna underbara kvinna <3

Inga kommentarer: