måndag 18 mars 2013

Manic Monday !!!

Min kärlek lämnade Svartmannagatan strax innan sju och nu är det nedräkning tills vi mötts igen så nu är denna dagen snart slut tack gode gud vilken tung dag på jobbet trodde aldrig att den skulle ta slut och jag antar att vi kommer att ha mycket hela veckan vilket är bra men jag har ju ingen energi orkar inte jobba eller omotiverad till tusan kallas det för kanske måst börja snoka och kolla hur det är på arbetsmarknaden har ju inte kollat sen Augusti förra året varit lat alldeles för länge.  Helgen har varit underbar som vanligt lyckligare än lycklig och tycker att livet är så enormt vackert och så tacksam för denna underbara man som är i mitt liv vi har det så trevligt tillsammans mycket skratt och trivs bra i varandras sällskap  helt underbart jag kan gråta av lycka helt otroligt när man för ett tag sen var så långt ner man kunde komma och att kunna få äran att känna sig så här my lord vilka kontraster tack universum för min lycka , min hälsa , mitt liv .. nu skall jag ladda för denna stora snö stormen som är på väg mot Skåne ha en underbar resterande Måndag massor av kärlek och ljus önskar jag er alla .....


skickar med länken till The Dimestore Junkies 

http://www.expressen.se/noje/har-ar-the-dimestore-junkies-nya-video/




Inga kommentarer: