lördag 23 mars 2013

Date day !!!

Vad skall man säga ja uppe innan tuppen 05:30 en lördag kan man fråga sig inte likt mig men ja Mr P har nog ändrat mina sov vanor bland  annan innan var det skit ungarna hahahahaha , jag är så lycklig så kär så allt och har varit det ett tag och älskar varje sekund har nästan glömt hur det kändes att vara olycklig och ledsen fast det var inte så länge sen och vill helst inte gå på den stigen igen om jag själv får välja. Mitt liv har fått en hel annan mening efter Lars död om man får säga så låter helt galet jag vet men tänk vilken underbar / hemsk resa vi gjorde sista åren men som har öppnat nya dörrar , nya vänner och massor av nya känslor ett litet ex ja skrev på mitt donations kort för massor av år sen men visste jag vad jag egentligen gjorde ??? Transplantations listan en ärad lista som blev en grym väntan , beskedet av att det finns organ vackraste ord jag någonsin hört operation som kunde ha blivit bra en tid fylld av både lycka och extrem trauma , chock och ovisshet död obeskrivligt rädsla av att vara ensam med allt saknad efter en livs kamrat , depression undran om varför just jag ??? En örfil ifrån universum som slog mig så hårt att jag trodde aldrig att jag skulle resa mig igen !!!! min blogg som utvecklades till min livlina och öppnade så många fina dörrar nya vänner , nya möten och så småningom till min nya lycka jag kan inte annat än vara tacksam för att mina ögon har öppnats till en helt ny värld , Mr P är verkligen ett stort plus i kanten jag längtar så för varje träff med denna fantastiska man som jag inte kan få nog av ..... I Love yo so my P and I thank you 4 that you are a part of my life , you are so kind and caring .. Tack Universum för allt min sorg , min rädsla och all trauma jag behövde väll detta för att uppskatta mitt liv antar jag och jag har varit ett perfekt lärjunge och ja jag skall öppna flera människors ögon jag lovar jag skall sprida kärlek vidare till alla så att de oxå kan vara tacksamma för sina liv något man kan lätt glömma mitt i livet med jobb, barn och stress ....
Min underbara kommer idag och jag bubblar redan när mina ögon oppnas och helg Prio 1 är mys mys och åter mys massor av kärlek & ljus till er alla var tacksamma för allt ni har och prylar talar jag inte om !!!! 

Hej min ängel i himlen jag kan bara be och hoppas att du har det bra du är älskad och saknad ha det bäst fina xoxo Delicia 


Inga kommentarer: