tisdag 15 januari 2013

Tisdag !!

Vaknade med ungarna fick iväg dem till skolan sen minsann somnade jag om till nästan 12 mådde bra men sen hände det något väldigt otäckt blev yr , kallsvettig ulkade otroligt trodde att jag skulle spy mot toan hann sätta mig innan allt exploderade hela rummet snurrade och jag blev bane mig rädd klarade mig tillbaka till sängen ringde Hannah hon fick komma upp och hjälpa mig med det jag hade börjat med ut i köket mosa klart bananen och röra ihop det med yougurten efter ett par skedar kände jag hur jag började må bättre shit vad rädd jag blev vet inte vad som hände men måste vara för att jag inte har ätit pga jag somnade om och jag lovar detta vill jag inte vara med om igen blä..........
Som jag skev innan så går min kropp igenom otroliga förändringar hormonellt försvunnen mens tillbaka mm känner mig lite deprimerad vilket jag har inte känt på flera flera månader och därför kanske jag funderar så mycket mer än vad jag gjorde innan som kvinna förstorar man upp allt det är bara så och det skall jag sluta med bums så mycket enklare att vara en man hahahahahaha!!!! jag har gått ner 4 kilo sedan op alltså på sex dagar kanske lite mycket jag har jätte svårt att äta 6 ggr om dagen och vet nu varför jag är hemma mycket jobb bakom detta mycket ansvar och jag skall fixa detta ..

För två år sen idag var jag i Göteborg Lars var uppkopplad till alla dessa maskiner och var så gul av sin sjuka lever och maskiner andades åt honom slutet var otäckt nära det kände jag på mig han hade nog inte levt många dagar till när vi fick reda på att det fanns en vänster lunga och en lever vilken härlig dag det helt plötsligt blev och glädjen i min mans ögon när detta besked kom kommer jag aldrig att glömma ... Och även en dag som idag tackar jag denna donatorn för din gåva idag är det 2 år sen du dog och din familj sörjer kärlek & ljus till dem ifrån oss 

1 kommentar:

Karolin sa...

I början blev jag precis som du när jag inte åt med ca 1, 5 timme mellan. Kroppen e ju i svält och man får i sig så lite samtidigt som att förbränningen är hög lite som att man tränar hårt och äter för lite. Detta går övernom några månader när du kan äta mer. Lycka till m allt