tisdag 29 januari 2013

Tisdag , mys dag !!

Min fina har just lämnat Svartmannagatan mot Höör alltid lika underbart att träffa P och jag fattar inte varför jag skulle tänka som jag gjorde jag är en galen kvinna som behöver att äta snart mina känslor är överallt tror att jag blir tokig av att inte kunna äta och svälja mat jag är så trött på fil & yougurt vill ha fast föda i min mun och vill helst inte rasa i vikt för snabbt och kunna kanske bromsa det till 1 kg i veckan. Somnade om vakande nu kl ett och åt halleluja så skönt vaknade halv fem i morse det är skillnaden mellan mig och min P han somnar tidigt och vaknar desto tidigare jag gillar lite sovmorgon så vila lite till gör jag alltid när han åker hem och han kommer tillbaka till mig på Fredag härligt fast det är dagen min Lars dog två år tidigare tänk vad snabbt livet susar förbi minns den dagen som igår , tänk att jag två år senare kan vara kär i en annan man helt otroligt och det trodde jag aldrig skulle kunna hända mig igen och jag tror att Lars är glad att jag kan känna mig lycklig igen ha en fina dag alla underbara kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: