söndag 20 januari 2013

Sunday Morning !!!

Sov tills kl 8 gottans gott vaknade väldigt tidigt igår morse min fina och jag vaknar alltid mycket tidigt och har vackra morgonen för oss själva hela huset sover och bara vi som är vakna sitter i soffan och äter frukost med tända ljus och god mat och den stunden är nästan magiskt måste jag bara säga härligt , underbart och enbart vackert så tacksam jag är för dessa träffar med min Prins <3 Idag  skall jag inte göra så mycket måste sikta på att äta mina 6ggr idag igår åt jag 4 ggr tror att jag har löst mina svälj problem med en te sked hahaha mindre i munnen lättare att svälja bra lösning , det var extremt obehagligt att inte kunna svälja trodde nästan att det kunde vara psykologiskt att hjärnan bromsade detta och nästan kvävas av maten i svalget vill verkligen inte in till sjukhuset igen nu skall jag fixa detta och inte gå ner för snabbt ta det lugnt och gå ner i en normal hastighet lära känna min nya kropp inifrån och ut ......
Liten promenad kanske det blir idag skall ju ut och röra mig men har ju inte varit på topp om vi säger så orken har inte funnits pga dålig mat intag pga svälj problem tur att jag är ledig en månad detta kommer att ta tid att lära sig hur jag fungerar men en halvtimme skall jag kunna fixa , tvätta lite och snygga till måste jag oxå Hemmets Journal intervju imorgon det skall bli spännande men som jag skrev innan så är jag på en annan plats i sorgarbetet eller i livet och hoppas verkligen att jag kan förklara mig på ett bra sätt så att inte läsarna tror att jag har glömt Lars vilket jag har inte gjort . jag är övertygad av att det var Lars som sparkade mig i rätt riktning angående Mr P och det tackar jag för Lars livet är mycket enklare att ta sig igenom när man är KÄR !!!!! 
Ha nu en underbar dag alla fina underbara människor kärlek & ljus till er alla 

Inga kommentarer: