torsdag 31 januari 2013

Stormy weather !!!!

Storm i Skåne igen herre jisses vad det kan blåsa blir lika förvånad varje gång av kraften i blåsten minns hur blåsten tog tag i min bil strax  efter Lars död och blåste ner den ifrån uppfarten hela bilen var sönder och kostade 4000 i självrisk att laga helt otroligt så glad var jag i morse när bilen stod kvar på uppfarten .. Igår var jag på jobbet träffade alla på lunchen trevliga kollegor jag har kan sakna dem jätte mycket men är inte lika förtjust att börja jobba igen hade lönen kunna justeras till det bättre då hade det varit lite enklare att göra det vi gör nej nu får det vara slut på jobb ångest nu skall jag snygga till i mitt hus duscha sen till skolan på samtal med Joels lärare hoppas hoppas på bra nyheter ifrån dem vilket det har varit de sista gångerna i och för sig men har oxå fått mycket negativt ifrån dem ..... Äta går si så där ena mackan gick ner andra gick inte jag får lära mig att äta låååångsamt vilket är inte lätt när man har skyfflat ner maten i alla åren kan känna mig lite orolig att äta ute till helgen men där kanske man äter jätte sakta bara för att inte besöka damrummet . Imorse såg jag att jag  hade en besökare ifrån Sunnyvale California vilket är lite skoj för där bodde min P  , men det är ju skoj med alla som läser mina rader och det ger mig otroligt mycket energi att någon skulle tycka att just mitt liv kan vara roligt att läsa min sorg, vår längtan efter organ sen att överleva , döden , ångest och nu glädje och lycka ja tänk att lilla jag kan beröra , ringde faktist upp en tjej igår som miste sin man för ett par månader sen i en liknade historia som min hon hade hittat bloggen det var trevligt att prata en stund och hon har nu en jätte tuff tid framför sig jag har nu 2 år i bagaget och minns de första två månader som fortfarande i en chockfas men jag finns här för dig fina du .. Liten hälsning till Anne och hjärta nov 2010 hoppas att ni mår bra kärlek & ljus till er alla ha en fin dag kram Delicia 

Inga kommentarer: