lördag 26 januari 2013

Saturday .........................

Vaknade kl 9 väntar på en vän skall komma han skall låna lite högtalare till sin dotters fest ikväll sen skall jag väll börja fixa lite för att jag troligt vis kommer få besök av min fina P saknar gör jag som vanligt och längtar otroligt mycket , igår låg jag i sängen under 4 täcken och frös kollade på film hela dagen känns lite varmare ute som jag har frusit till och med min katt ligger under täcket med mig .
Igår fick jag reda på att en tjej jag känner hennes man dog vad är detta känns nu som om det börjar bli rätt vanligt att folk i min ålder dör kanske ser jag det nu efter Lars bortgång jag vet inte men tycker att det är rätt så obehagligt jag skickar massor av kärlek & ljus till dig du har nu en tuff tid framför dig men du kommer att resa dig så småningom .Ha en bra Lördag alla för att det skall jag 

Inga kommentarer: