lördag 5 januari 2013

Saturday !!!

Så fort jag vaknade slog hungern till ordentligt fick lite panik och valde att vända mig om och sova lite till det blev 3 timmar vaknade andra gången kl 10 shit jag skulle ju till Johanna & Ralle och dricka kaffe och lösa melodi krysset hopp i duschen mot Sjöröd kom lite sent men vad gör det !! lite kaffe och en härlig lång promenad var just var denna kvinnan behövde denna lördagen härligt nästan som vår ute och lite energi fick man oxå .. Nu måste jag plocka lite i mitt skitiga hus dessa ungdomar verkar inte se skiten omkring sig dumt försök att tro att de skulle märka ....
Hoppas att kunna pussa på min fina Mr P idag vi får se vad som sker jag saknar dig i alla fall vackra man I will be waiting 4 you love <3<3<3<3

Hej min Lars kanske skall ge det ett nytt försök att tända ett ljus till dig sist så lyckades jag inte så bra hahaha miss you xoxo Delicia

Inga kommentarer: