onsdag 16 januari 2013

One week after GBP !!!!!

För en vecka sen idag satt jag och väntade på min tur att opereras många tankar flög igenom min skalle skall jag eller skall jag inte kommer detta bli bra för mig osv.... nu denna veckan som har gått kan jag inte ut tala mig så mycket första dagarna mådde jag toppen jag har haft väldigt svårt att äta 6ggr om dagen men efter gårdagens blod sockerfall blev jag jätte rädd och kommer nu att försöka till tusen att inte missa ett mål och om jag inte kan svälja något annat då får jag ta lite protein dricka som jag har köpt till Zack en gång i tiden . Idag skall jag gå till netto och handla lite börjar bli sugen på att äta riktig mat fast jag måste vänta ett par dagar till innan det kan hända och tänkte laga chile con carne när P kommer på besök det kan jag kanske mixa lite xtra och det måste ju kunna slinka ner utan problem eller kanske dax för lite barnmat snart för dessa soppor fixar jag inte längre vet inte varför klöks fixar inte det helt galet . Sentimental som attan minna känslor är helt ute och reser vackraste P skickade ett par rader på skype och jag bölade i en halv timme av lycka fa... vad jag älskar denna underbara kille som är min när han finns i Sverige , igår fick jag en vän förfrågan på skype bruka få killar ifrån saudi arabien mm men denna killen var ifrån USA och var nu i Afghanistan tyckte att det kunde vara skoj att chatta med en soldat med det visade sig att han var general eller nått började lite trevligt men nu vill han ju gifta sig i princip jag släppte bomben i morse att jag vill inte gifta mig och jag trivs bra med mitt liv och är förälskad i min P det har varit tyst sen dess , hur kan man vilja typ fria när han inte ens vet vem jag är hur jag ser ut mm lite galet ... 
Saknar min P så in i attan trivs så i hans närvaro och är lite vilsen utan honom men snart så är jag i hans famn igen Love you Mr P .......
nej nu är det nog dax att svälja lite näring ha en fin dag alla underbara kärlek & ljus , puss & kram och allt där emellan Delicia.

Hej min Lars hoppas allt bra med dig i himlen jag hoppas verkligen att ni har det varmare än vad vi har det -19 grader vaknade vi upp till i morse xoxo Delicia

Inga kommentarer: