måndag 14 januari 2013

Monday , monday ......

Vakna upp och hoppa ja just det behöver inte jobba är ju sjukskriven till 7/2-2013  ok på med stöd strumpor upp och laga lite kaffe och en leverpastej knäcke macka åt lite mycket igår kväll och blev ganska kass så tog det ganska försiktigt i morse , funderade oxå på alla dessa känslor som bara snurrar i min skalle läste lite på nätet och detta är ganska normalt betende för GBP opade så idag tror jag att det kommer en del tårar kanske skönt att rensa ut dessa känslor som bubblar inom mig . Till jobbet en runda tror jag måste och handla mina låglaktos produkter och fylla på kylen lite till ungdomarna .
Jag är så förälskade i Mr P jag vet att denna sagan kommer att få ett slut som alla sagor han bor inte i Sverige och det visste jag känns nu att klockan tickar och fick lite panik jag skall skärpa mig inte inte slukas av dessa känslor av maktlös het och det gäller egentligen alla förhållande man skapar i livet vissa kommer visa går och vissa är kvar hela livet och vissa dör så är det livets gång och man skall vara tacksam för dessa vackra möten , Mötet med Mr P förvandlades till nu över 3 månade ingen av oss trodde kanske att det skulle vara längre än den helgen på ett hotell i Älmhult och jag blev så förvånade över mig själv att jag föll som en fura och för varje möte har dessa känslor blivit så starka och till och med P har öppnat sig en hel del jag skall försöka att bara gilla läget och njuta vara tacksam att jag  har denna vackra varelsen i mitt liv och som de säger If you love someone you must be prepared to set them free och dessa ord är så sant så minns mina ord jag viskade i min mans öra för snart 2 år sen i Göteborg  Jag älskar dig min Lars det är ok att du lämnar mig och inom en halv minut var han död ......................

Inga kommentarer: