söndag 27 januari 2013

Mildare väder ja tack !!!

Igår tittade jag på massor av filmer och bara tog det lugnt hade tänkt att följa med Hannah på krogen men vågade inte riktigt pga att jag inte kan äta ordentligt och då ville inte riskera att bli dålig jag får besöka Bishops Arms en annan gån ny krog i stan denna tråkiga stan kan bara vara positivt om ett par veckor skall jag med flickorna och äta en god middag som jag kan förhoppnings vis käka när det är dax , jag har nu gått ner 17 kilo sen invägning på vårdcentralen och minskat storlek från 46 till nu 42 härligt kan jag säga men vill så gärna kunna äta riktig mat idag skall jag prova panerad fisk och potatis mos med remulad sås hoppas.....
Mr P kommer idag längtar så efter denna person som har berört mig så oehört mycket givit mitt liv glädje igen och jag är så tacksam för att han finns . Nu skall jag titta på lite nyheter sen invänta min prins ha en underbar söndag alla fina underbara kärlek & ljus D

Inga kommentarer: