onsdag 23 januari 2013

Lazy day !!

Somnade vi 10 igår kväll hade en hel dag på fötterna fika hos en vän sen mot Höör och träffade finaste vi var på city gross och handlade och kom inte hem förrän vid 7 tiden första gången jag har varit ute en heldag sedan op , vaknade imorse och sparkade upp Joel så fort han stack till skolan somnade jag om behöver väll sömn antar jag men nu skall jag snygga till mig och ta en promenad till jobbet och äta lite lunch med mina finaste kollegor saknar dem när jag är här hemma men jag behöver denna tiden för att repa mig och lära mig att äta ordentligt . Måste oxå ta tag i tvätten lite när jag kommer hem Hannah satte igång en maskin igår kväll men har massor har inte varit så pigg på att fixa i tvätt stugan och det är ju så tråkigt att tvätta blä ........... och ikväll hade jag tänkt att försöka äta kvällsmat med mina barn har knabbt vågat äta sedan min kramp i halsen och har fått gå ett steg tillbaka till mer flytande mat så vi får se vad det kan bli till kvälls mat ikväll något väldigt mosbart måste det ju vara ....lill lördag härligt snart helg och träff med vackra P livet är så snällt mot mig är så tacksam och så lycklig och denna fina man kom in i mitt liv just när jag behövde det som mest och jag myser på hög nivå skall ni veta ..
I love you my P thank you for coming in 2 my life my prince .

Hej min ängel kan bara hoppas att du har det bra vi har det fint här på jorden och längtar till det varma vädret kommer xoxo Delicia


Photo: Tack världens bästa kollegor för de vackra tulpanerna kärlek & ljus till er ❤
Tack för blommorna finaste kollegor 

Inga kommentarer: