måndag 7 januari 2013

I love you !!

Min kärlek har varit hos mig sen igår total lycka för en svältande kvinna nu 78 kg wow vilken förändring fuskade lite i morse åt en macka och en dl blåbär ljuvliga mys frukost vi har min kärlek och jag tidigt på morgonen tända ljus och massa mys jag är så otroligt lycklig kan nog skriva en bok om hur härligt det är att känna sig så här underbart lycklig .......
Snart op börjar bli jätte nervös jag har valt detta själv låter så otroligt att jag kommer inte mer att ha en magsäck jag är ju född med en magsäck och nu skall denna operation göra mig till en smal person som jag har saknat i 25 år kommer jag att förändras som person eller kommer jag vara samma underbara jag hahaha jag hoppas att jag blir den samma ... Nej nu bara mysa med min Alfons som är svartsjuk på Mr P nu är det Affes tur för lite kärlek klämma lite filmer och njuta av min semester ...
Tack Universum för att du har åter skickat kärlek min väg jag är så otroligt tacksam för mitt fina liv kärlek & ljus Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

På ren o skär skånska:

-Sau gött au läsa att tösabiden njuter njutet :)

Nettan

Delicia sa...

In English Thank you Nettan hugs & kisses