fredag 25 januari 2013

Friday !!!!

Bästa dagen på hela veckan är här och jag ligger under täcket och vill inte gå upp det var 19 minus grader när jag vaknade imorse att inte det kan bli vår i luften är lite trött på denna envisa kylan . Min vän skall åka till London idag åhhh dit vill jag oxå åka shoppa och bara mysa men det kommer väll det oxå att jag kan ta en liten tripp utan ungdomar bara mamma tid ser faktist fram emot det så det får bli en dröm , jag borde gå upp och plocka lite i mitt stökiga hus planera vad som skall ätas under dagen ja en hel del att göra har jag på min lista halva min sjukskrivning har gått och om mindre än två veckor skall jag tillbaka till jobbet ser inte fram emot det om vi säger så gud vad man kan bli bekväm av att gå hemma men det klart jag mår bättre av att ha rutiner och tider och då kan det bli lättare att sköta maten det enda bra i så fall . Nej Delicia upp och hoppa ryck upp dig det är helg och då kommer Mr P , skruv upp musiken på hög nivå och skaka rumpa !!!!!!
Ha en go Fredag alla underbara kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: