torsdag 3 januari 2013

Day 2 without food and my cat is looking yummy !!!

Vill inte gå upp ur sängen idag hellre sova bort dagen dag 2 utan fast föda börjar nu magen kurrar och försöka döva det med kaffe och vatten detta kommer att bli bra får jag intala mig detta är till för att jag skall ha ett hälsosamt liv men får ju plågas lite jag har ju ätit mig till denna fetma så inga ursäkter har jag , men jag kan lätt säga att mat det styr ens välbefinnande utan att man tänker på det , denna dagen har jag varit lite små irriterad , negativa tankar och detta är så olikt mig !!! alltid sjunger jag kan även hända att jag kan dansa ingen motivation finns galet jag vet !!!! Besiktigade bilen på lunchen och Bettan gick igenom och nu borde jag oxå tvätta bilen men orkar inte det just nu , handlade lite efter jobbet mat som ungarna kan laga själva är ju inte sugen på att laga mat och de kommer att vara själva när jag ligger inne en natt med snälla grannar att ringa till om det är något ....
Jag har testat min ungdomar i 2 dagar ser om de själva tar tag i något här hemma , Zack & jag jobbar och jag är utan mat i magen retar mig som fa...... så nu era grisar nytt år 2013 nya regler vi hjälps åt här hemma tror ni att ni bor på hotell ???? köket ser ut som en knarka kvart så länge NI inte hjälper mig så varför skall jag ställa upp för er ??? sug på den karamellen jag blir minsann ledsen fy på er som känner er träffade och jag kan höra pappa : Delicia du fördärvar dessa barn de måste hjälpa dig lite .... jag vet Lars hoppas att det går att rätta till detta !!!!

I miss you Mr P wonderful beautiful man hugs & kisses .....<3<3<3<3

Inga kommentarer: