torsdag 24 januari 2013

Another lazy day ...............

Försökte äta igår det gick inte så bra det resulterade i att det kom upp igen mycket frusterande är detta längtar att äta riktig mat men det går inte och lite trött på yougurt och annat flytande men det kommer väll igång så småningom det vet jag , jag är latare än lat vet inte vad som har flögit i mig bruka fixa och dona lite med vill inte orkar inte hoppas verkligen denna fas försvinner snart jag skall skynda långsamt det är ju trotts allt bara 2 veckor sen operation kanske blir man lite trött sen om jag inte äter mat så finns det inte så mycket energi vet inte bara en tanke , skall snart hoppa in i duschen och köra och handla mjölken är slut sen måste jag ta tag i tvätten blä,blä,blä .....Har inte så mycket att komma med idag som sagt en lat och tråkig dag kanske skulle oxå tvätta min bil kör in i en car wash skall jag väll fixa den är helt vit av allt salt sen skall jag minsann klämma en film och bara slappa . Imorgon är det Fredag och hela helgen framför oss härligt underbart besök av finaste kan inte bli annat än härligt .....................

Inga kommentarer: