fredag 4 januari 2013

80 kg !!

Sista dagen på jobbet är nu ledig en månad operationen är nu jätte nära och jag börjar att bli nervös som attan 3 dagar utan fast föda och är ganska seg i kroppen vill helst bara sova och kommer nog att göra det snart hungrig , ynklig och saknar min Mr P så otroligt mycket och jag har bara varit utan honom i 3 dagar helt galet jag vill vara med denna underbara varelsen alltid .. Jobbe dagen seg som aldrig för hade en snabb utbildning på sjukhus bra att de flesta kan ju plocka på de olika zoner underlättar för alla lite livs sen läkemedel så adjö DA ses inte nu på en hel månad mot Apoteket hämta mina mediciner som Lund har skickat till mig och descutan svampar det var inte billigt fast man själv jobbar på apoteket blev det mycket . Underbara Fredag är här jag är hungrig saknar min P hur skall jag klara mig igenom denna helgen Buhu vad det är synd om mig hahahahaha NOT !!! det finns dem som har det värre det vet jag . Väger nu 80 kg enligt min skit våg för 30 kr på Rusta som mest har jag vägt 96 och vägde 92 vid invägning jag har själv gått ner 12 kg mest pga kärlek i själen så tveka lite har jag gjort under denna resan måste bara komma ihåg att jag är duktig på att gå ner i vikt men inte lika duktig på att hålla det bästa jojo bantaren i staden är jag så jag gör rätt har hatat min vikt i så många år och gillar inte att se mig själv i spegeln detta gör jag för att jag skall kunna leva ett hälsosamt liv som jag förtjänar att göra nej apatiskt pallar inte att skriva puss & kram massor av kärlek & ljus till er alla 

Inga kommentarer: