lördag 29 december 2012

Saturday !!!

Vaknade kl 6 en lördag morgon varför ?????? hela huset är tyst och sover  mina odjur har fått mat och jag skall strax  och städa köket såg att det var 2 xtra par skor i hallen och det betyder frukost gäster ,idag skall julen ut skönt att detta är nu slut fast vi hade en underbar jul i år så ser jag nu fram emot 2013 mitt år bara bra saker skall hända bestämt sedan ett tag och det har ju tjuv startat min lycka i livet vilket jag tacksamt tar emot . Jag saknar min P vill vara med honom alltid eller i alla fall oftare än vad jag är nu frustrerande att bara få ett dygn i veckan fast jag är så tacksam att jag har ett dygn hellre det än utan denna fina man som har totalt ruskat om mitt liv till det bättre , lyckligare och full av kärlek som har väckt min kropp som har varit i dvala i flera år jag kan inte få nog av dig P och kommer att bli totalt förkrossad den dagen du lämnar Sverige usch fy vill inte tänka på detta jag njuter av varje sekund av lycka och kärlek tack universum för allt vackert jag har . Snart skall jag börja dricka flytande inför min op hmmm undrar hur mycket jag kommer att drömma om mat tur att det bara är en vecka jag är redo för detta ibland kan ,man tveka men jag måste ta tag i mitt liv och ha en hälsosam kropp jag vill leva länge och njuta av detta underbara liv jag har .

Photo: Vill dela denna text med Dig, från Louise L Hay...
Det härliga är att "jag väljer"..
Var rädd om Dig i dessa tider, Du hinner! ;0)
God Underbar Morgon ❤

Inga kommentarer: