torsdag 6 december 2012

Organ donation saves lives !!!!

Tordag snart fredag helt underbart lite sms kontakt med min P och jag bubblar hela vägen till och på jobbet så lite det behövs idag skulle jag ha utbildning fick avbryta den sist för att jag fick UVI och fick sluta tidigare på middagen fick jag reda på via Facebook att en kär vän fick nya lungor inatt jag fick minsann hålla tillbaka tårarna det värmer ändan in i själen och framkallar otroligt mycket känslor , jag är så glad för dig Anne min trogna blogg följare ung mamma med barn väntade förtvivlat på dessa nya fina vackra organ och jag ber av hela mitt hjärta att detta kommer att bli bra så att hon kan fortsätta leva med sin familj kärlek & ljus till dig och din familj och massor av böner skickas till donator familjen som skänkte den vackraste gåvan man kan få härligt , underbart och fullkomligt obeskrivligt minns så den dagen när vi fick besked att det fanns en vänster lunga och en lever var brand det vackraste ögonblick i mitt / vårt liv och lyckan i Lars ögon kommer jag ha med mig resten av mitt liv . Så ALLA som INTE har skrivit på sina donations kort gör det man behöver INTE sina organ i himlen puss & kram hela dagen !!!!!! 
Så ja då är det Fredag Imorgon och jag längtar så in i att träffa finaste Mr P och på Måndag skall jag till Lund och träffa kirurgen , narkos , dietist och kanske kan då titta in till min vän på TIVA eller i alla fall lämna ett tecken ifrån mig vi får se . Jag är så lyckligt lottade att känna mig så lycklig i själen tack universum för mitt lyckliga liv önskar att alla kunde känna sig som jag gör inombords då hade det inte varit krig i världen det kan jag lova MAKE LOVE NOT WAR !!!! hahahahaha AND JUST BE AS HAPPY AS HAPPY CAN BE  LOVE & LIGHT Delicia 

Hej min finaste ängel i himlen du är inte glömd tack vare dig att jag är den jag är ha det bäst finaste love you and miss you 




http://www.socialstyrelsen.se/donationsregistret  Just Do It !!!!!!!

Inga kommentarer: